Бізнес У молодому віці

Оршоя Варга креативна, пунктуальна, завжди прагне до максимуму. Любить, коли всі справи йдуть легко, зі швидкістю та у хорошому настрої. Якщо щось запланує, то обов’язково доведе до кінця. Завжди була цілеспрямована, а результатом її старань стало відкриття магазину «Prestige».
– Ти вивчала спеціальність «медсестринство», однак життя завело в іншу сферу і Ти стала підприємцем.
– Мої батьки працюють у сфері медицини, тому і не було питанням, яку спеціальність мені обрати. У глибині душі я завжди хотіла стати парамедиком або ж працювати в реанімації. Після закінчення Берегівського медичного фахового коледжу я влаштувалася на роботу у відділення лікувального реабілітаційного центру у міській лікарні. Пропрацювала там чотири роки. Мені дуже подобалась справа, якою я займалась, але це не було те, чого я таємно так хотіла. Крім того, зарплати держпосадовців, як відомо, не зовсім перспективні. Я довго роздумовувала над тим, чим зайнятись, аби мати стабільне фінансове забезпечення. Якось дев’ять років тому замовила собі каблучку через інтернет. Я була надзвичайно задоволена її якістю. Згодом придбала кілька на пробу, а пізніше створила групу у Facebook, де оголосила про їх продаж. Коли я помітила, що на це є попит, почала розширювати асортимент годинниками, браслетами, сонцезахисними окулярами і, нарешті, сумками. Так потроху, крок за кроком будувала бізнес і вкладала в нього свої заощадження. З роками з’являлося все більше клієнтів і товарів, тому я зробила перший великий крок і відкрила власний магазин. Сьогодні це стало моїм основним заняттям, але коли бачу «швидку» з сиреною, яка їде до лікарні, моє серце завмирає, бо відчуваю, що я теж мала б бути там. Магазин – моє все, але медицина – моя професія.
– Ти стала бізнес-леді в дуже молодому віці.
– Мене завжди приваблювало ділове життя, і якщо я ставлю перед собою мету, то буду боротися за її досягнення. Люди не вірили в мене, але це мене не зупиняло. Мрія здійснилася, коли мені вдалося орендувати приміщення і створити в ньому свій невеликий бізнес. Зізнаюся, немає нічого неможливого. Ви повинні наважитися мріяти про велике, і, якщо будете наполегливо працювати, то ваші мрії завжди здійсняться. Незліченна кількість людей роблять помилку, не вірячи в свої сили, та, порівнюючи себе з іншими, недооцінюють власні здібності.
– Сьогодні ми можемо вибирати з неймовірної кількості брендів. Які аспекти є важливими при наповненні асортименту?
– Найголовніше – якість. Перш ніж замовити новий продукт для магазину, сама його спочатку тестую. Я купую тільки те, що мені подобається і, що дійсно можу рекомендувати іншим. Побудова довіри є важливою для успіху в діловому світі. Цього можна досягти, якщо продукти передають те, ким я є і що я представляю. Індивідуальність – важливий елемент бренду: я повинна чимось відрізнятися від конкурентів і тим самим привертати до себе увагу. Обгортка, пакети, весь магазин відображає мене. Намагаюся приділяти увагу найменшим деталям, щоб догодити клієнтам. Я прагну створити якомога більший вибір, щоб кожен, хто прийде сюди, незалежно від віку чи статі, міг знайти речі, які йому до вподоби.
– Чи є багатоканальна торгівля нормою?
– Популярність онлайн-продажів зростає, а продажі в магазинах майже безперервно падають. Однак це не означає, що весь розвиток і енергія повинні бути зосереджені виключно на віртуальному просторі. Насправді, хоча більшість клієнтів купували б онлайн, вони все одно хочуть отримати досвід магазину. Багато клієнтів спочатку дізнаються все про товар в інтернеті, перш ніж прийти і купити його в магазині. Є ті, хто надає перевагу самовивезенню, а не доставці поштою, а деякі люблять забирати вибрані товари в магазині, а потім купувати в інтернеті пізніше. Той, хто завітає до магазину, швидше за все щось завжди купить.

Каріна КУРТА, студентка кафедри журналістики УжНУ