icon clock09.03.2017
icon eye28
Фото Цікаве

Дмитро та Олеся Мілютіни відкрили магазин «Для своїх»

Відрадно, що нині, коли багато приватних підприємців згортають свою діяльність або ж нарікають на кризу, проблеми та труднощі, є люди, які не опускають руки, а навпаки – відкривають свою справу. Мова йде про подружжя Мілютіних.
З 1 лютого у Виноградові, в мікрорайоні «Меліоратор», що на вулиці Івана Франка, відкрився міні-маркет «Для своїх». Це «Власна справа ветерана» – власне, тренд. Адже Дмитро Мілютін – учасник бойових дій, ветеран АТО, нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеня. Наразі він та його дружина Олеся – приватні підприємці. Тож ось що розповів Дмитро МІЛЮТІН про задум та його втілення:

– Колись я читав в Інтернеті, що найуспішніші проекти починаються саме в такий нелегкий, кризовий час. Тож ми вирішили спробувати і ризикнути, тим більше, не хотілося йти на роботу в її звичному розумінні, тобто, працювати на когось. Краще розвивати свою справу. Свого часу, кілька років перед мобілізацією, я працював таксистом. Крім того, був кадровим військовим, відтак як мобілізований проходив службу в зоні АТО. Тож недивно, що у мене був позивний «Таксист». На моїй бойовій машині були навіть намальовані шашки. Відслуживши і звільнившись з військової служби, вирішив відкрити свою справу. Поряд біля нашого будинку був невеличкий магазин-кіоск, в якому торік ми з дружиною, відкривши підприємницьку діяльність, почали займатися роздрібною торгівлею. Зрештою, там і нам, і нашим клієнтам було затісно. Тож, коли з’явилася можливість, ми орендували приміщення і 1 лютого «переселилися» в просторіше приміщення, відкривши міні-маркет «Для своїх». Тобто, за рік, починаючи підприємницьку діяльність «з нуля», ми втричі розширили торгову площу.
Чому магазин називається «Для своїх»? Адже умовна назва таких торгових закладів, розташованих у тому чи іншому мікрорайоні міста – «Для своїх», тобто, для мешканців навколишніх будинків. Назва, думаю, вийшла вдалою. Я вважаю, що вона має якось зацікавити, заінтригувати. Щодо асортименту, то весь він вийшов із наших сімейних потреб і адресно для того чи іншого клієнта. Ми теж тут недалеко живемо і часто, бувало, ввечері виникала необхідність придбати той чи інший продукт. Тому й робимо акцент на товари повсякденного попиту. Тобто, аби люди при потребі могли придбати необхідний продукт чи річ (сірники, хліб, продукти харчування, миючі засоби тощо). Облаштування магазину наразі ще в процесі, залишилося вдосконалити розташування торгового обладнання і ще трохи розширити асортимент товарів. Хоч і наразі їх стільки, що їхніх найменувань і не злічити – очі розбігаються (побутова хімія, канцелярські товари, парфумерія, молочні та м’ясні вироби, напівфабрикати, напої тощо). На літо маємо плани – поставити на вулиці столики й альтанку, привести прилеглу територію в належний порядок.
Проходячи повз магазин, щодня до нас заходять військові. Тож так і виник задум впровадити для військовослужбовців, працівників поліції та ДСНС акцію – кава «Еспресо» для них коштує 3 гривні. Кавоварка іноді буває «в шоці» – стільки порцій їй треба приготувати. На каву іноді заходять і мої бойові побратими, і ті, які наразі служать у підрозділі, в якому ніс службу я. Зрештою, «свої» для нас, Мілютіних, – не  тільки військові, це всі, хто заходить до нашого магазину.
Ідея відкрити такий магазин у мене виникла ще в зоні АТО, коли наш підрозділ стояв під Луганськом. Один підприємець у декількох селах відкрив торгові заклади такого типу з подібним асортиментом товарів. Відтак схожий магазин ми з дружиною відкрили у Виноградові.
Ганна КОБАЛЬ