icon clock29.12.2016
icon eye37
Новини Фото

Депутати прийняли бюджет та передали хоспіс в оперативне управління департаменту соціального захисту населення ОДА

У п’ятницю, 23 грудня, відбулося друге пленарне засідання восьмої сесії районної ради, в роботі якого взяли участь 26 районних обранців. Депутати розглянули та затвердили цілий ряд питань, зокрема, програму забезпечення інформаційної діяльності районної ради на 2017-2020 р., затвердили додаток до програми забезпечення процесу приватизації та утримання об’єктів, що знаходяться у комунальній власності територіальних громад, внесли зміни до районного бюджету на 2016 рік та прийняли бюджет на 2017 рік, передали хоспіс в оперативне управління департаменту соцзахисту облдержадміністрації, погодили список присяжних Виноградівського суду.
Перед початком сесії голова районної ради Віталій Любка привітав усіх з Різдвом Христовим та Новим  роком, побажав гарно і радісно провести новорічно-різдвяні свята. А ще головуючий виконав приємну місію – вручив грамоту обласної ради за вагомий внесок у соціально-економічний розвиток краю, сприяння зміцненню позитивного іміджу Закарпаття депутату районної ради Мирону Фурману.
До затвердження порядку денного із депутатським запитом звернувся Іван Густі, який просив виділити кошти на встановлення вікон і дверей у Новоселицькій АЗПСМ, яке одностайно було підтримано.
Районні обранці активно працювали в комісіях, завдяки чому деякі питання порядку денного голосувалися без обговорення. Одноголосно підтримали депутати ініціативу голови медичної комісії Олександра Милюкова звернутися до Кабміну та Міністерства охорони здоров’я про утворення центру госпітальної окружної лікарні у м. Виноградів, а ще погодили медичні програми – боротьби з онкологічними захворюваннями, протиепідемічних заходів та боротьби з інфекційними хворобами, протидії захворюванню на туберкульоз тощо.
Доволі бурхливо проходило обговорення питання про передачу хоспісу в оперативне управління департаменту соцзахисту населення ОДА. Заступник голови райради Адальберт Сверенко поінформував, що є декларація про введення хоспісу в експлуатацію, офіційна назва об’єкта «Будівля медичного призначення – хоспіс». Його будівництво, розпочате ще у 2013 році за грантові кошти Євросоюзу, затяглося в часі, через що довелося виділяти додаткові кошти з обласного бюджету. Крім того, польські партнери надіслали лист-претензію, в якому повідомили по необхідність повернення 218 тисяч євро, які не були підтверджені у звітах Агенції. Куди поділися кошти, буде з’ясовувати аудиторська перевірка, яку проведуть до офіційної передачі хоспісу. Після обговорення більшість депутатів підтримала дане питання. Таким чином вдалося зекономити близько 15 млн. грн. на рік, необхідних для утримання хоспісу. Віталій Любка підсумував: «Приємно, що область виконує обіцянки, а ми, у свою чергу, будемо виконувати обов’язки, покладені на нас».
Дебати розгорілися й під час прийняття нового бюджету. Начальник фінансового управління РДА Валерія Варга поінформувала, що районний бюджет на 2017 рік розроблений відповідно до проекту державного бюджету. Серед нововведень – у новому році на районний бюджет лягли витрати на утримання шкіл, заробітна плата господарського персоналу, оплата енергоносіїв медустанов. За її словами, сьогодні на 2017 рік у районі є дефіцит по заробітній платі у розмірі 23 млн. гривень. Минулого року також була подібна ситуація і дефіцит складав близько 17 мільйонів. В результаті, 19 голосами «за» народні обранці прийняли бюджет району на 2017 рік. Крім цього, відправили на доопрацювання питання про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за межами населеного пункту на території Веряцької сільради.
Наприкінці засідання голова райдержадміністрації Михайло Русанюк поінформував районних депутатів, а також запрошених голів сільських та селищних рад, що рішенням сесії міської ради з першого лютого 2017 року заборонено ввезення твердих побутових відходів із населених пунктів району на міське сміттєзвалище. Тому звернувся до присутніх з пропозицією обговорити дану проблему та виділити необхідні земельні ділянки для організації функціонування кущових сміттєзвалищ.
Любов ПЕЛЕХАЧ